Home » Urbanism

Urbanism

     Documente specifice:

  1. Model pentru panou de identificare a investitiei
  2. Important
  3. Cerere pentru eliberarea Certificatului de Urbanism
  4. Cerere pentru eliberarea Autorizației de Construire
  5. F13 – Comunicare către primărie privind inceperea executiei lucrarilor
  6. F14 – Comunicare către ISC privind începerea execuției lucrărilor
  7. F15 – Comunicare privind încheierea execuției lucrărilor
  8. Documente necesare pentru eliberarea certificatului de Urbanism

     Documente utile:

  1. Cerere racordare la reteaua de apa si canalizare
  2. Cerere aviz energie electrica

     Informații de interes public, publicate conform Legii nr. 544 din 12.10.2001:

    Anunțuri:

    Documente necesare pentru eliberarea autorizației de funcționare:

  • Cerere tip
  • Copie B.I./C.I.
  • Declarația pe propria răspundere privind respectarea orarului de funcționare și a prevederilor legislației în vigoare (formular tip, anexa 2 – de la primărie)
  • Certificat fiscal – eliberat de compartimentul bugete – finanțe, taxe și impozite locale din cadrul Primăriei Comunei Bonțida
  • Declarație punct de lucru (sedii secundare) – conf. Ordin M.F.P. nr 1329/2004 – de la Administrația Finanțelor Publice (unde se află sediul social al societății)
  • Certificatul de înregistrare și anexele acestuia – conf. Legii nr. 359/2004 – de la Oficiul Registrului Comerțului (anexă certificat sau certificatul constatator, după caz)
  • Autorizațiile și acordurile necesare desfășurării activității economice, conform prevederilor legislației în vigoare (după caz)
  • Dovada deținerii spațiului de desfășurare activității economice (act de proprietate, contractul de închiriere, aprobarea de ocupare a domeniului public, inclusiv anexele acestor documente, care fac parte integrantă din acestea, după caz)
  • Contract salubrizare și ultima factură/chitanță de plată (link spre anunțul privind schimbarea prestatorului de salubritate)
  • Dovada plății pentru taxa de eliberare a autorizației de funcționare – de la compartimentul de taxe și impozite locale din cadrul Primăriei Comunei Bonțida

     Documente necesare pentru aprobarea orarului de funcționare:

     Notă: Pentru perioada lunii iulie, se vor actualiza informațiile conform Hotărârilor Consiliului Local al Comunei Bonțida.